Pasi RETUR

1. Completare formular – FORMULAR RETUR

2. Expediere e-mail cu formularul , adresa : contact@epromo.ro

3. Ridicarea coletului de catre curier

4. Incasarea contravalorii se va face in termen de 5-10 zile lucratoare de la receptia coletului.

Pentru orice problema, nu ezitati sa ne contactati.

  • Produsele pot fi returnate in maxim 14 zile calendaristice calculate din momentul livrarii;
  • Pentru schimb de produse, costul de transport este de 25-35 lei, in functie de greutate si adresa de livrare. Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii!
  • Costul de livrare pentru retur este suportat de catre client (art 14, alin. 2 – OUG 34/2014);
  • Costul de livrare achitat pentru expedierea comenzii se restituie numai in cazul in care clientul returneaza toate produsele din comanda;
  • Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrare, cu ambalajele si sigiliile intacte, fara urme de utilizare sau instalare. In caz contrar, din suma restituita poate fi retinut un procentaj cuprins intre 10-40%, suma de bani necesara aducerii la starea initiala a produsului returnat. In cazul in care produsul nu mai poate fi adus la starea initiala, ne rezervam dreptul sa refuzam cererea de retur. (art 14, alin. 3 – OUG 34/2014);
  • Returul poate fi expediat prin orice companie de curierat, mai putin Posta Romana.
  • Nu trimiteti returul prin posta, retururile trimise in sediile postale nu pot fi procesate intrucat Posta Romana nu livreaza la adresa finala;

IMPORTANT: Conform art 14, alin. 2 – O.U.G. 34/2014 – costurile de livrare pentru retur sunt suportate de catre client iar coletul retur trebuie sa ajunga la destinatie fara costuri, in caz contrar, acesta va fi refuzat la livrare.

Perioada de retur este de 14 zile calendaristice, calculate din momentul receptionarii comenzii.

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative: Aveți dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile. Perioada de retragere expiră după 14 zile, începând de la ziua la care intrați dumneavoastră sau o parte terță, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produsului. Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie doar să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă, de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă sau e-mail. Pentru a respecta termenul-limită de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere, înainte de expirarea perioadei de retragere.

Returul produselor se poate realiza doar de persoanele fizice!

1. Consecințele Retragerii

Dacă vă retrageți, vom rambursa orice sumă reprezentand contravaloarea produselor, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare, folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-ați furnizat dovada că ați trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată. Expediați produsele prin Cargus Curier – 021.9330 (București) și 021.9282 (Provincie), https://webexpress.cargus.ro/, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Va trebui să suportați costul direct al returnării produselor. Costul aproximativ este estimat la maximum 30 de lei. Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționarea produselor. Pentru returnarea produsului trebuie să notificați în scris acest lucru printr-un e-mail. Numai cererile scrise se vor lua în considerare. Produsul va fi returnat împreună cu o copie de pe factura de achiziție. In cazul in care ati beneficiat de transport gratuit, acesta se va taxa conform tarifului standard.
Produsul se va returna prin prezența personală la sediul Epromo.ro sau se va trimite prin curier rapid, taxele de curier fiind suportate de către client.

2. RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE:

Momentan, produsele aferente unor comenzi care au depășit perioada legală de returnare nu se pot accepta.

3. DATE RETURNARE:

Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) după confirmarea de primire (reply la e-mailul de retur), conform adresei din formularul de retur.

X